اموزش بافتنی وعروسکبافی با ویدیو
اموزش بافتنی وعروسکبافی با ویدیو
آموزش بافتنی,لباس بافتنی مردانه,لباس بافتنی زنانه,لباس بافتنی بچه گانه,کشباف,کلاه بافتنی ...
نوشته شده در تاريخ شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:, توسط رعنا |

   دوستان عزیزچند روزی بود که کامپیوترم مشکل پیدا کرده بود زود زود خاموش میشد نتونستم مطلب جدیدی برای شما عزیزان اماده کنم الحمدولله این مشکل امروز رفع شده امیدوارم از امشب ویدیو های تازه براتون ردیف کنم



نظرات شما عزیزان:

شکیبا
ساعت17:10---24 ارديبهشت 1394
دوست عزیزم ناریه من هم مثل شما اولش زیاد وارد نبودم ولی اینو بگم رعنا جون از یه استاد بافتنی بهتر سایتش هم بی نظیر. اینو بعد از این که اولین کارتو بافتی متوجه میشی عزیزم

ناریه
ساعت11:23---24 ارديبهشت 1394
سلام خوبید
یعنی بر فرض من فقط 5 تا از بافتنی ها رو بخوام که ویدئوشو داشته باشم و بهت بگم کدومارو میخوام برای هرکدوم هزار تومان باید بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنی
پاسخ::اگه تکی بخوای دونه ای هزار تومان ولی اگه 10 تومان واریز کنید تا شهریور ماه کل سایت در اختیار شماست صدها ویدیو و ژورنال هر ماه را می تونی دانلود کنی راهنماییهای لازم در اختیارت میشه خواهی دید این سایت همانند دانشگاه بافتنی می مونه شماره من اینه اگه خواستی 09144067065


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.